Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Elektroniczna Skrzynka Podawcza


 

Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza w Wyszogrodzie umożliwia interesantom wnoszenie spraw w formie dokumentów elektronicznych poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą, założoną na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej ePUAP.gov.pl


skrytka ePUAP adres: POWWyszogrod/skrytka ESP


W celu skorzystania z usług elektronicznych poprzez ePUAP niezbędne jest założenie indywidualnego (darmowego) konta użytkownika na platformie ePUAP.   Załóż konto 

 

Aby złożyć pismo do Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Wyszogrodzie za pośrednictwem ePUAP, należy wykorzystać dostępne formularze przypisane do  Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Wyszogrodzie na ePUAP lub do pisma ogólnego dołączyć jako załącznik wypełniony wniosek w konkretnej sprawie, w tym ze wzorów wskazanych w zakładce „Jak załatwić sprawę”. 

 

Pisma składane przez ePUAP wymagają podpisu w formie podpisu elektronicznego weryfikowanego kwalifikowanym certyfikatem lub profilu zaufanego.

 

Akceptowane formaty dokumentów elektronicznych:

 

  • txt, rtf, doc, odt, docx, pdf, xml – dokumenty tekstowe lub tekstowo-graficzne,
  • xls, xlsx, ods – arkusze kalkulacyjne,
  • gif, tif (tiff), jpg (jpeg), png, svg – dokumenty graficzne,
  • zip, rar – do zmniejszenia objętości dokumentów elektronicznych o dużych rozmiarach.

 

Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5 MB.


Rodzaj informatycznych nośników danych, na których może zostać doręczony dokument elektroniczny do Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Wyszogrodzie: - pamięć flash wyposażona w port usb lub płyty cd/dvd jednokrotnego zapisu


Rodzaj informatycznych nośników danych, na których może zostać zapisane urzędowe poświadczenie odbioru z Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Wyszogrodzie: - pamięć flash wyposażona w port usb lub płyty cd/dvd jednokrotnego zapisu


Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

 

Dokumenty elektroniczne, niespełniające wszystkich wymagań określonych powyżej, będą automatycznie odrzucane i pozostaną nierozpatrzone. W takim przypadku nie będą podejmowane żadne czynności związane z informowaniem nadawcy takiego dokumentu elektronicznego. W przypadku braku kompletu dokumentów strona będzie wzywana do ich uzupełnienia.

 

  

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 lutego 2021 10:56
Dokument wprowadzony do BIP przez: Hubert Więckowski
Ilość wyświetleń: 580
24 września 2021 13:41 (Hubert Więckowski) - Zmiana treści zakładki.
16 września 2021 15:07 (Hubert Więckowski) - Zmiana treści zakładki.
16 lutego 2021 11:55 (Hubert Więckowski) - Zmiana treści zakładki.